تقویت عضلات گونه با کف دو دست انجام می پذیرد

برای تقویت عضلات گونه نیز راه‌حل‌های متعددی وجود دارد که یکی از آن‌ها، ماساژ عضلات این ناحیه است. برای شروع ماساژ ابتدا کف هر دو دست را به مقدار اندکی روغن آغشته کرده و سپس آن‌ها را روی دو طرف صورت‌تان قرار دهید، به‌گونه‌ای که کف هر دو دست‌تان روی عضلات گونه قرار بگیرد. سپس کف دست‌ها را از پایین گونه به سمت بالا حرکت دهید.

تنها مراقب باشید که هنگام پایین آوردن کف هر دو دست، آن‌ها را از روی صورت‌تان بردارید و دوباره روی گونه‌ها قرار داده و عضلات را به سمت بالا هدایت کنید. با تکرار این ماساژ به‌مدت 3 تا 5 دقیقه می‌توانید عضلات گونه خود را تقویت کنید تا فرم و ظاهر بهتری داشته باشند.

6- در ماساژ صورت این نقطه را سه دقیقه فشار دهید.

ماساژ صورت,ماساژ پوست صورت,چین و چروک‌های صورت

میزان نشاط و انرژی با انجام حرکت فوق

روی هر دو گونه نقطه‌ای وجود دارد که ماساژ دادن آن موجب افزایش میزان نشاط و شادابی پوست بدن می‌شود. این نقطه از جمله نقاطی است که در طب سنتی چین، طب سوزنی و طب فشاری نیز از آن برای افزایش میزان نشاط و شادابی پوست استفاده می‌شود. این نقطه درست روی گونه‌ها و به موازات لاله گوش افراد به‌صورت قرینه وجود دارد.

برای ماساژ این دو ‌نقطه کافی است از دو انگشت سبابه ‌خود کمک گرفته و این نقطه را برای سه دقیقه فشاردهید. فشار دست‌تان نباید به حدی باشد که در گونه خود، درد یا تغییر رنگ احساس کنید.

نکته در باب ماساژ صورت

امروزه استفاده از متدها و تکنیک‌های ماساژدرمانی برای حفظ جوانی و شادابی پوست در کشورهای مختلف و توسط متخصصان و کارشناسان پوست و مو اثبات شده ا.

این شیوه شاید کم‌خطرترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای حفظ جوانی و نشاط در خانم‌های جوان محسوب ‌شود که امروزه در میان خانم‌های میانسال نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است، زیرا اجرای آن دردسرهای دیگر تکنیک‌ها و شیوه‌های مبارزه با چین و چروک پوست را ندارد، عوارض داروهای شیمیایی و انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها را به افراد تحمیل نمی‌کند و از طرفی خرج چندانی ندارد، زیرا فرد می‌تواند با یادگیری برخی از ساده‌ترین اصول ماساژدرمانی به اعضای خانواده خود ماساژ ارائه دهد و این ماساژ را نیز از یکی از اعضای خانواده خود دریافت کند

تکنیکهای ماساژ صورت به راحتی می‌تواند شما را از شر چین و چروک‌های سطحی و حتی برخی از چین و چروک‌های عمیقی که گذر عمر به شما تحمیل می‌کند، رهایی بخشد.

این تکنیک‌ها را دو تا سه بار در هفته تکرار کرده و در اجرای آن‌ها مداومت داشته باشید.

در ادمه شما با سبک های دیگر ماساژ آشنا می شوید:

از قبیل ماساژ تایلندی، ماساژسوئدی، تای ماساژ کششی،که تاثیر درمانی بسزایی دارد.

ماساژسنگ، ماساژشمع، آروماتراپی، ماساژشیاتسو، یومی‌هو، ماساژکودک، ماساژ بارداری، پاکسازی پوست رفلکسولوژی، پاکسازی‌‌ صورت، ماساژ سروصورت، ماساژ لاغری که همه گی تاثیرات بسزایی در بهبود عملکرد بدن و تاثیرات روانی دربدن دارد. آموزشگاه سپید ماساژ نماینده انحصاری ماساژ تایلند خدمات آموزشی با مدارک معتبر داخلی وبین المللی و اساتیدبرجسته ماساژ جهت اموزش و اشتغال در زمینه ماساژ در تمامی سبک ها به متقاضیان این علم کهن از سراسر ایران ارائه میدهد.